Alla inlägg under mars 2015

Av Malin - 21 mars 2015 10:21

Hittade ett gott recept på en gröt.

50g smör som smälts i gryta. Häll i 1/2 dl mandelmjöl. Ta ca 1tsk fiberhusk. Lägg i ett ägg och 1dl grädde. Rör i hop och låt det koka upp lite.
Idag har jag kanel, kokoschips och blåbär på. :-D
Ha en skön lördag.

Av Malin - 14 mars 2015 19:37

Hemlagade Nuggets med currymajonäs och lite rött vin till. Snart startar Mello!! :-D

Av Malin - 13 mars 2015 18:47

När sonen och jag inte kommer överens om vilken sorts paj vi ska äta så blir den delad. :) En tacopaj och en ostpaj i samma form. Idag kör vi utan deg också för det gillar sonen absolut inte. Gör inget, desto snabbare går det att få färdigt maten ju!! :-D

Av Malin - 11 mars 2015 20:04

Hihihihihi!!! Ganska stolt över att jag lyckades springa så mycket som jag gjorde faktiskt. Det satt långt inne att bara gå på då. Ett helt års startsträcka....ja riktigt trögstartad!!!! ;)
Kyckling med currymajonäs, stor bit ost o gurka. Mumsigt!!

Undra om jag kommer ur sängen i morgon....Hahahaha!!

Av Malin - 8 mars 2015 18:53

Broccoli och spenatsoppa. Smör, vitpeppar, salt och sambal olek har jag kryddat med.
En klick créme fraiche i vid serverandet.
Trevlig söndagskväll.

Av Malin - 7 mars 2015 16:01

Var länge sedan som jag drack fettkaffe så en sådan blev det idag.

Av Malin - 7 mars 2015 09:40

Gårdagens överblivna kyckling med riven ost på och en stor klick med majjo ovanpå. Mums!!

Skapa flashcards