Alla inlägg under juni 2015

Av Malin - 27 juni 2015 20:47

Oj så stora de blev! ?
Tog två ägg en hel del ost, skvätt med grädde o lite fiberhusk. Ovanpå "plättarna" la jag sesamfrön. I ugn i ca 13 minuter. Man får passa de hela tiden är ju så olika från ugn till ugn. Som vanligt har jag inte gått efter nåt recept utan bara dragit ihop lite. Kom just på att jag inte hällt salt i. ?Typiskt mig att alltid glömma någon ingrediens. Men det blir nog bra ändå. ???
Blir grillade högrevshamburgare till middag ikväll. Mums, var ett tag sen.

Av Malin - 27 juni 2015 11:13

Jahapp tillbaka på bloggen igen. Vet inte vad som hände men jag tappade bort den på vägen tyvärr.
Ska försöka dra igång den nu igen i alla fall.
God helgfrukost idag med många olika pålägg och så kaffe såklart. Verkar inte bli nån sol här idag men ha en skön lördag.

Ovido - Quiz & Flashcards