Alla inlägg den 10 september 2013

Av Malin - 10 september 2013 18:10

Tja efter o ha varit utan godis ända sen 15 januari så kan man ju tycka att vissa beteende borde ha förändrats.....ICKE!!
Hittade Alvesta vaniljglass i frysen på Maxi. Läste innehållet, var lite skeptisk men köpte!!
Ok. Käkade mat precis som vanligt. Sen!!!
Sonen o jag var hemma ensamma så fram med fredagsmyset!!!
Glassen o en sked fram, rumpan i soffan. Klara färdiga ÄT!!
Ja precis så var det. Åt ett par skedar, sonen smakade, gillade den sådär. Sen var burken min igen. SLUT!!
Jag bara åt tills den var tom. Tyckte knappt den var god ens....men burken skulle bara tömmas.
Varför? Ja jag vet inte. Vet nu bara att efter mer än ett halvår utan godis som alltid varit min stora akilleshäl så finns mitt frossabeteende kvar.
Skumt!

Ovido - Quiz & Flashcards