Alla inlägg den 21 april 2014

Av Malin - 21 april 2014 17:02

Efter flera timmars trädgårdsarbete, mossrivning (blä) så behövs det lite att äta nu då.
Gårdagens hemmagjorda Coleslaw, smakade ännu bättre idag. Konstaterar att den blir godare att göra med spetskål än med vanlig vitkål så det får det bli i fortsättningen. Lite brieost till.

Av Malin - 21 april 2014 12:04

Har precis kommit på att jag faktiskt inte har haft något "myrkryp" i benen på flera kvällar nu....kan det ha att göra med mineralsaltet som jag stoppar i mig var dag. Enbart magnesiumtabletterna hjälpte inte så de har jag slutat med igen. Slutsatsen är att saltet har gjort under med mig på mer än ett sätt :)
?slut på huvudvärk varje dag
? slut på mosig hjärna
? slut på kryp i benen
Tänk att nåt så enkelt kan bli så bra :)

Idag blev det falsk mannagrynsgröt med lyx alltså jordgubbar till. Även lite kokoschips, det har jag nästan fått dille på. :)

Ovido - Quiz & Flashcards