Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Malin - 5 juni 2013 12:02

Ja det är väl dags att göra det stora avslöjandet!!!
Vikten!!!
Ooooo..... Hör folkets sus!!! ;)
För det är de ju inget o hymla om, det var ju därför jag startade, som så många andra, med LCHF, för att gå ner i vikt.
Den 15 Januari vägde jag in på så nära decitonnet man bara kan komma: 99,9kg. :(
Då hade jag inte vägt mig på över ett halvår i ren förnekelse....
(176cm lång, lika bra jag skriver det med för det vill man ju alltid veta när man hör om folks vikt, eller?? ;) )

Tror det finns nåt bildbevis på 99,9kg. Kommer om jag hittar. :)

Av Malin - 5 juni 2013 09:53

Här kommer en bild på morgonens kaffe ;)

Av Malin - 5 juni 2013 06:57

Trött som vanligt på morgonen. ;)
Blir alltid samma frukost när det är jobb.
2dl kaffe med 2msk kokosfett i.
Kör det med stavmixern. Blir ett gott skum på ytan.
Håller mig på detta ända tills det är lunch 12:30. :)
Gott är det oxå.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards