Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Malin - 6 juni 2013 20:29

Blir grillat alldeles strax. Måste bara slå ett slag för Spetskål, absolut helt fantastiskt god. Mjäll o god. Här på bild som sallad med fetaost tomat broccoli kryddor och olja.

Av Malin - 6 juni 2013 20:09

Ännu en student avklarad. :) klarade mig med bravur igår tycker jag. Fick veta innan att det skulle bli smörgåstårta!!!! Min stora fasa!! Eftersom jag visste vad som väntade kastade jag i mig ostrullar med mkt smör i innan så jag va lagom mätt när vi kom dit.
Tog bara en liten bit o åt upp rostbiff, sås o dekorationerna ovanpå. Lyckades peta i mig detta utan någons uppmärksamhet på att jag inte käkade ordentligt.... Sen blev det lite vin på det.

Undra om jag fick i mig nåt bröd eller så igår för Gud vad hungrig jag varit idag...
Käkade frukost tre gånger i förmiddags. :) Först turkisk yoghurt med blåbär, sen resterna av en baconröra o ovanpå det en massa ostrullar med smör!!!!!!
Kan ha varit vinet som satte igång detta, tror den sorten det bjöds på är ganska söt.

Av Malin - 6 juni 2013 20:01

Glömde ju helt bort i förra inlägget o berätta hur vikten är nu ju.....
Har gått ner till 88,6 kg Tadaa!!!
Känner mig toknöjd med mitt resultat. Särskilt efter att jag stod still på 90 blankt i tre veckor.... Hm blir ju nåt magiskt över det när tiotalet ska förändras...
Måste bara tillägga att jag har aldrig mått så bra på nån annan kost(läs viktväktarna) som jag gör på LCHF.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards