Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av Malin - 9 augusti 2013 13:27

Oh Yes!!
Klarade det alldeles galant!
Vaddå undrar du såklart???!!! :)

Var sugen på nåt till kaffet i eftermiddags så jag tog fram en chokladkaka mörk 70% Först tänkte jag ha den liggandes framme, men sen tog jag mitt förnuft till fånga o bröt av en rad, stoppade in chokladen i skafferiet igen.....litar ju inte på mig själv. För jag var frosserisugen, det har jag varit i flera dagar nu....inget bra....

Men som sagt la undan den o njöt av mina bitar till kaffet, fortsatte kolla på tv..........?..............................

o sen hände inget o inget o inget. Jag glömde bort att jag ätit choklad när den var slut!!!!!!!

KAN NI FATTA!!!! Hade det varit i julas hade hela paketen åkt fram igen o varit slut efter några minuter, sen hade jakten efter nåt annat påbörjats.
MEN inget hände!! Den kemiska processen i min kropp startade aldrig. Kom på först när jag åt middag med min familj att jag ätit choklad. Va tvungen o berätta ju att inget hände.

Hahaha!! Både mannen o den 7-åriga sonen tittade på mig med stora ögon!!! O undrade varför jag ens ätit?? Hahaha!! Ja det kan man ju undra??



Ovido - Quiz & Flashcards