Direktlänk till inlägg 25 maj 2014

Plus minus noll!

Av Malin - 25 maj 2014 09:41

Jahapp!! Bara för att vikten lossnade så lätt fram till förra söndagen så är den still denna. Borde säkert inte heller väga mig en gång i veckan. Stressar ju upp mig bär jag ner får det resultat jag önskar. ;) Känner ändå att något hänt i hela kroppen.
Eftersom jag varit i Malmö i två dagar har det blivit till att äta ute ett mål om dagen och då blir det inte så mycket fett. Har heller inte tänkt på att äta lite mer av den varan på kvällen när jag kom hem... Sen har det blivit ett glas rosevin i helgen plus 10 salta mandlar. Vi var ju tvungna att fira att det var sista dagarna på Malmö högskola. Kanske påverkas min kropp av det.
Ja medans jag drack ett glas drack de andra två. Oj vad alkoholen åkte rakt upp i hjärnan på mig...märks jag inte druckit på säkert fyra veckor, och ju mindre kolhydrater jag har i kroppen desto mer lättpåverkad blir jag. :) får ta det lite försiktigt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 1 maj 2022 10:41


Härligt med frukost utomhus. Bara älskar det.

Av Malin - 17 juli 2019 12:22


Tonfisk med hackad lök, Creme fraiche, majjo o så lite sallad. Dåligt med grönsaker Hahaha!! Dags för handling igen. ...

Av Malin - 13 juli 2019 12:54


Mmmmm gott med lite blandat.

Av Malin - 11 juli 2019 12:23


Mmmm gott efter en sen härlig kväll på Sofiero med Gyllene Tider. Hungrig idag efter ofrivillig promenad hem från Sofiero igår kväll. Bussarna var fulla, taxibilarna upptagna. F-n vad jobbigt att gå när man har sååååå otroligt dååååålig konditi...

Av Malin - 9 juli 2019 12:22


Soppa till frukost. Ja mer brunch med tanke på vad klockan är :-D Soppa gjord på vad man har hemma. Vilket inte är så mkt Hahaha!! Men broccoli spenat massor av smör kryddor bland annat sambal okej för lite sting i soppan. Hade velat ha nåt knäcke...

Ovido - Quiz & Flashcards