Alla inlägg den 9 augusti 2014

Av Malin - 9 augusti 2014 12:34

Sen frukost får väl kalla det brunch. Ostpanerad omelett. Tål att upprepas var dag så gott som det är. :-) idag la jag bladspenaten mellan tillsammans med lite senap.

Ställde mig på vågen i morse, den visade glädjesiffror....sen dog den!!! Gaaaaaa...!!!! :o
Hmm ett byte av batterier måste göras idag så jag kan kolla i morgon bitti om vikten stämmer. Stämmer det så är jag ju glädjande på väg neråt igen Yiihaaaa!! (High Chaparall inspirerad, var där på semester för nån vecka sen)
Återstår att se. Har ändå tänkt strikta upp maten under 14 dagar framåt för att kicka igång förbränningsapparaten igen. Kommer bli tufft, är lite bärberoende just nu, sockersuget lurar bakom en krök och det ska motas. :-D
Ha en go dag!!

Av Malin - 9 augusti 2014 12:09

Igår kväll blev det grillat igen efter ett par dagars uppehåll. Kotlett och grillbacon. Jättegott. Har fått dille på avokado så det äter jag till varje middag nu. Gjorde vitlökssås för jag har tröttnat på Bea lite. Fast jag måste säga att Rydbergs Bea som är smaksatta med chili den ena och den andra med vitlök är himla goda, bättre än den vanliga.

Ovido - Quiz & Flashcards